HONOR strategie 2021

HONOR introduceert nieuwe merkstrategie voor 2021

Tijdens de lancering van de HONOR V40, werd ook de strategie voor HONOR bekend gemaakt.
Met de nieuwe slogan “GoBeyond

We zijn zo dankbaar voor de jarenlange steun van onze trouwe klanten en partners die de afgelopen zeven jaar aan onze zijde hebben gestaan. Onze klanten zijn onze eerste prioriteit, en terwijl we aan dit spannende nieuwe hoofdstuk beginnen, doen we er alles aan om verder te gaan om een ​​nieuwe intelligente wereld te creëren voor iedereen over de hele wereld ”, aldus George Zhao.

Om zijn merkmissie te bereiken en te voldoen aan de veranderende behoeften van zijn klanten, introduceerde HONOR zijn vernieuwde merkstrategie. Door te focussen op drie belangrijke pijlers: alle scenario’s, alle kanalen en alle mensen, terwijl hij zijn “1 + 8 + N” -productstrategie blijft omarmen, zal HONOR ernaar streven een nieuwe intelligente wereld voor iedereen te creëren.

Een niet-aflatende focus op innovatie, kwaliteit en service

HONOR’s toewijding aan innovatie en R&D (Research en development) is onwrikbaar.
Het huidige personeelsbestand omvat bijna 8.000 werknemers die het hele spectrum van end-to-end-operaties zullen bestrijken, inclusief meer dan 50% R&D-personeel.


Met vijf R&D-centra en meer dan 100 innovatielabs wereldwijd, zet HONOR zich in om krachtige technologie te ontwikkelen die mensen in staat stelt een betere versie van zichzelf te worden.

Op basis van de wereldwijde consumentenbehoeften heeft HONOR de flexibiliteit en onafhankelijkheid om de beste oplossingen voor zijn wereldwijde toeleveringsketen te kiezen.
HONOR heeft al partnerschappen bevestigd met toonaangevende leveranciers zoals

  • AMD,
  • Intel,
  • MediaTek,
  • Micron Technology,
  • Microsoft,
  • Qualcomm,
  • Samsung,
  • SK hynix
  • Sony.

Met een laserfocus op kwaliteit, doorloopt elk door HONOR ontwikkeld product een streng kwaliteitscontroleproces om de veiligheid en betrouwbaarheid te waarborgen, waarbij het meer dan 400 verschillende examens doorstaat en 20 wereldwijde certificeringen ontvangt voordat het in de verkoop gaat. Snelle en effectieve ondersteuning bieden aan zijn gebruikers is even belangrijk, met meer dan 3.000 servicecentra en 43 callcenters in 82 landen en regio’s zal het after-sales serviceteam van HONOR nauw blijven samenwerken met toonaangevende serviceproviders over de hele wereld.

Bekroonde productlijn en e-commerce succes stimuleren toekomstige groeiplannen

Het bewijs van zijn succes, HONOR’s nieuwste line-up van IoT-producten ontving een hele reeks prijzen en onderscheidingen op CES 2021.
De geheel nieuwe HONOR Band 6 werd bekroond als ‘Best of CES 2021’-product door media zoals Android Authority, Phandroid, PocketNow en Tech Advisor, terwijl de geüpgradede HONOR MagicBook Pro “Best of CES 2021” won van Android Headlines, Newsweek en Ubergizmo. 

Naast de bekroonde producten blijven de verkoopkanalen van HONOR steeds sterker worden.
Van 2018 tot 2020 is HONOR het nummer één online smartphonemerk in China geworden.
Deze prestatie voedt de ambitieuze plannen van HONOR om in 2021 en daarna uit te breiden naar meer offline markten over de hele wereld.

Bron: Community UK, HONOR global

 

%d bloggers liken dit: